Τετάρτη 10 Ιουνίου 2026

KYRIAKH 7/6 ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΟΣ ΣΤΟΝ Ι.Ν. ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ ΩΡΑΙΟΥ

 

Την Κυριακή 7 Ιουνίου 2026 έγινε ο καθιερωμένος καλοκαιρινός εκκλησιασμός στον Ι.Ν. του Αγίου Στυλιανού στο χωριό Ωραίο Ξάνθης.

Ο Σύλλογος πραγματοποίησε όλη την οργάνωση που περιλάμβανε την προετοιμασία και την εξασφάλιση των 2 λεωφορείων για τη δωρεάν μεταφορά του κόσμου, όπως και την δωρεάν προσφορά καφέ και άλλων εδεσμάτων στα καφενεία του χωριού.

Αρκετός κόσμος αποφάσισε να μας τιμήσει με την παρουσία του και μάλιστα είχαμε και ένα λεωφορείο με επισκέπτες από την Καβάλα.

Οι κάτοικοι και οι επαγγελματίες του χωριού, χάρηκαν για την εκεί παρουσία μας και μας υποδέχθηκαν εγκάρδια και αντάλλαξαν μαζί μας σκέψεις και προβληματισμούς.

Ακολουθούν στιγμιότυπα από τον εκκλησιασμό, στο γραφικό εκκλησάκι μέσα στο χωριό.

 








 

Σάββατο 6 Ιουνίου 2026

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΤΑθΕΡΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ ΚΑΙ INTERNET ΙΟΥΝΙΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΤΕΚΝΟΥΣ

 

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΣΤΑθΕΡΗ  - ΚΙΝΗΤΗΣ  ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ ΚΑΙ INTERNET ΙΟΥΝΙΟΥ

ΣΤΑΘΕΡΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ


INTERNET 24Mbps    απεριοριστα σταθερα & 300 λεπτα σε κινητα   μονο 13,71€       Δωρεαν τελη ενεργοποιησης 

INTERNET 100Mbps   απεριοριστα σταθερα & 300 λεπτα σε κινητα  μονο 17,68€      Δωρεαν τελη ενεργοποιησης και δωρεάν router  

INTERNET 300Mbps   απεριοριστα σταθερα & 300 λεπτα σε κινητα  μονο 19,12€      Δωρεαν τελη ενεργοποιησης και δωρεάν router  


Δωρεαν τελη ενεργοποιησης και δωρεάν router  


ΚΙΝΗΤΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ

UNLIMITED ΟΜΙΛΙΑ ΚΑΙ 6000 SMS ΚΑΙ 10GB   MONO 15,64€

UNLIMITED ΟΜΙΛΙΑ ΚΑΙ 6000 SMS ΚΑΙ 30GB   MONO 18,75€

UNLIMITED ΟΜΙΛΙΑ ΚΑΙ SMS ΚΑΙ UNLIMITED DATA   MONO 23,75€




Για οποιαδήποτε απορία ή πληροφορία παρακαλώ καλέστε στο 6936767557 , 2310634744

Viber για αποστολή δικαιολογητικών:
6936767557

Email για αποστολή δικαιολογητικών:

Δευτέρα 1 Ιουνίου 2026

ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΟΣ ΣΤΟΝ Ι.Ν. ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ ΩΡΑΙΟΥ

 ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

 
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Τριτέκνων Νομού Ξάνθης «Ο Άγιος Στυλιανός» σας καλεί την Κυριακή 7 Ιουνίου 2026 και ώρα 8:00 το πρωί στον εκκλησιασμό που θα τελεστεί στον Ι.Ν. του Αγίου Στυλιανού στο χωριό Ωραίο Ξάνθης.
- Ο Σύλλογος θα μισθώσει λεωφορείο για τη δωρεάν μεταφορά όσων επιθυμούν. Ώρα προσέλευσης 07:45 και αναχώρησης 08:00 από το ΚΤΕΛ Ξάνθης.
- Δηλώσεις Συμμετοχής: μέχρι 5 Ιουνίου (Πέμπτη) 20:00 στα τηλέφωνα :
Κιν. 6941617333 ΤΣΑΚΑΛΑΚΗ ΑΘ. (Γεν. Γραμματέας)
6941617334 ΓΑΝΙΔΗΣ ΑΘ. (Πρόεδρος)

Κυριακή 31 Μαΐου 2026

ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΚΑΡΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ 2026 - ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΑ - ΔΙΑΚΟΠΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

 Αγαπητά μέλη του Συλλόγου Τριτέκνων σας ενημερώνουμε ότι μπορείτε να ανανεώσετε τις κάρτες σας και να φέρετε τα εκκαθαριστικά της εφορίας στα γραφεία του Συλλόγου κάθε Δευτέρα 17:30-19:30 και Πέμπτη 09:30 - 11:30 μέχρι και την Δευτέρα 29/6. 

Ο Σύλλογος θα παραμείνει κλειστός για τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο και θα λειτουργήσει πάλι από Δευτέρα 14/9.

 Αποκλειστικά και μόνο για έκτακτες περιπτώσεις  (π.χ. διαγωνισμούς ΑΣΕΠ, άτομα που διαμένουν εκτός Ξάνθης κτλ.) μπορείτε να καλείτε στα τηλέφωνα του συλλόγου 6941617334 και 6941617333.

 

Ευχόμαστε σε όλους Καλό Καλοκαίρι!

Πέμπτη 28 Μαΐου 2026

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΧΟΡΩΔΙΩΝ


 

ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ

 

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Τριτέκνων Π.Ε. Ξάνθης <<Ο Άγιος Στυλιανός>> εύχεται καλή δύναμη και καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά που συμμετέχουν στις φετινές πανελλήνιες εξετάσεις για την εισαγωγή τους στα ΑΕΙ!

 Ευχόμαστε από καρδιάς να δικαιωθούν οι κόποι τους και να πραγματοποιήσουν τους στόχους τους. Ευχές και στις οικογένειες τους που είναι δίπλα τους και τους στηρίζουν, αλλά και στο εκπαιδευτικό προσωπικό που φροντίζει για την σωστή προετοιμασία των παιδιών και των εξετάσεων.

Τρίτη 26 Μαΐου 2026

ΔΙΑΚΟΠΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΛΟΓΩ ΑΡΓΙΑΣ

 Την Δευτέρα 1/6 το γραφείο του συλλόγου θα παραμείνει κλειστό λόγω της εορτής του Αγίου Πνεύματος και θα λειτουργήσει πάλι κανονικά την Πέμπτη 4/6.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ:

 


ΗΜΕΡΙΔΑ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΤΗΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

 

 

Πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 23 Μαΐου 2026, στο Πνευματικό Κέντρο ΠΑΝΘΕΟΝ, του Δήμου Ηγουμενίτσας, Ημερίδα με θέμα “ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ – Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΤΗΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ”, που διοργάνωσε ο Σύλλογος Γονέων με Τρία Παιδιά Ν. Θεσπρωτίας, με συνδιοργανωτές την Π.Ε. Θεσπρωτίας, τον Δήμο Ηγουμενίτσας και τον Δήμο Φιλιατών και με την υποστήριξη της Ομοσπονδίας Πολυμελών Οικογενειών με Τρία Τέκνα Ελλάδος (Ο.Π.Ο.Τ.Τ.Ε.).

Βασικοί ομιλητές της Ημερίδας ήταν ο κ. Κοτζαμάνης Βύρων – Καθηγητής Δημογραφίας (Διευθυντής Ι.Δ.Ε.Μ.) και ο κ. Ψυχάρης Ιωάννης – Καθηγητής Περιφερειακής Οικονομικής Ανάλυσης (Πάντειο Πανεπιστήμιο), Αντιπρόεδρος Ι.Τ.Α. Κ.Ε.Δ.Ε.

Στην εκδήλωση έδωσαν το παρόν εκπρόσωπος της Εκκλησίας, ο Βουλευτής Θεσπρωτίας κ. Γιόγιακας Βασίλειος, εκπρόσωποι της Π. Ε. Θεσπρωτίας, Ο Δήμαρχος Ηγουμενίτσας και Αντιδήμαρχοι του Δήμου, εκπρόσωπος του Δήμου Φιλιατών, πρώην Βουλευτές, εκπρόσωποι κομμάτων, το Δ. Σ. της Ο.Π.Ο.Τ.Τ.Ε., αντιπρόσωποι από Συλλόγους Τριτέκνων από πολλά μέρη της Ελλάδας (όπως Χανιά, Ρέθυμνο, Μαγνησία, Πιερία, Καρδίτσα, Λάρισα, Περιστέρι – Αθήνα, Πάτρα, Προποντίδα, Κιλκίς, Σέρρες, Ιωάννινα, Πρέβεζα, Δράμα, Κέρκυρα), εκπρόσωποι τοπικών Συλλόγων της Θεσπρωτίας και πλήθος κόσμου.

Κατά τη διάρκεια της ημερίδας παρουσιάστηκαν ανησυχητικά αλλά και κρίσιμα στατιστικά δεδομένα για την εξέλιξη του πληθυσμού σε εθνικό επίπεδο, με εξειδικευμένη εστίαση στην ευρύτερη περιοχή της Θεσπρωτίας. Οι εισηγητές ανέλυσαν τις έντονες δημογραφικές ανισότητες, τη γήρανση του πληθυσμού στην επαρχία και τις άμεσες επιπτώσεις στην τοπική οικονομία και την κοινωνική συνοχή.

 

Πιο συγκεκριμένα παρουσιάστηκαν στοιχεία σχετικά με:

1. Την «Ακτινογραφία» της Θεσπρωτίας (Απογραφή)

Συνολικός Πληθυσμός: Ο μόνιμος πληθυσμός της Περιφερειακής Ενότητας Θεσπρωτίας καταγράφει πτωτική τάση, αριθμώντας πλέον περίπου 40.800 κατοίκους (από 43.587 το 2011).

Ανισότητα ανά Δήμο: Ο Δήμος Ηγουμενίτσας συγκεντρώνει τη συντριπτική πλειοψηφία του πληθυσμού (~25.700 κάτοικοι). Αντίθετα, ο Δήμος Φιλιατών (~7.000) και ο Δήμος Σουλίου (~8.700) υφίστανται ραγδαία ερήμωση.

 

2. Το Φυσικό Ισοζύγιο (Γεννήσεις vs Θάνατοι)

Αρνητικό Ισοζύγιο: Σε όλους τους Δήμους της Θεσπρωτίας οι θάνατοι ξεπερνούν σταθερά τις γεννήσεις κάθε χρόνο.

Δείκτης Γονιμότητας: Ο δείκτης βρίσκεται πολύ κάτω από το όριο αναπλήρωσης του πληθυσμού (2,1 παιδιά ανά γυναίκα), ακολουθώντας την εθνική καθοδική τάση.

 

3. Γήρανση και Μετανάστευση

Δημογραφική Γήρανση: Ο πληθυσμός στους Δήμους Φιλιατών και Σουλίου είναι από τους πιο γηρασμένους στην Ήπειρο, με τον διάμεσο όριο ηλικίας να αυξάνεται ανησυχητικά.

Φυγή Νέων (Brain Drain): Οι νέοι παραγωγικοί πληθυσμοί εγκαταλείπουν την εσωτερική ύπαιθρο της Θεσπρωτίας προς τα μεγάλα αστικά κέντρα ή το εξωτερικό λόγω έλλειψης θέσεων εργασίας.

 

Παράλληλα, αναδείχθηκε η επιτακτική ανάγκη λήψης ουσιαστικών μέτρων στήριξης για τις τρίτεκνες και πολύτεκνες οικογένειες, με στόχο την ανάσχεση της υπογεννητικότητας και τη δημιουργία κινήτρων για την παραμονή των νέων ανθρώπων στην περιφέρεια.

Σύνδεση με την Ανάπτυξη: Το δημογραφικό δεν λύνεται μόνο με επιδόματα, αλλά απαιτεί Περιφερειακή Ανάπτυξη (θέσεις εργασίας, υποδομές, σχολεία στην επαρχία).

 

Την εκδήλωση χαιρέτησαν:

1. Ο εκπρόσωπος της Ιεράς Μητρόπολης Παραμυθίας, Φιλιατών, Γηρομερίου και Πάργας, Πατέρας Κύριλλος.

2. Η Πρόεδρος του Περιφερικού Συμβουλίου της Περιφέρειας Ηπείρου και εκπρόσωπος της Π.Ε. Θεσπρωτίας, κα Μπραϊμη – Μπότση Σταυρούλα.

3. Ο Δήμαρχος Ηγουμενίτσας, κ. Νταής Παναγιώτης.

4. Η Αντιδήμαρχος και εκπρόσωπος του Δήμου Φιλιατών, κα Βρακά Σταυρούλα.

5. Ο Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής, Αλληλεγγύης και Πρόνοιας του Δήμου Ηγουμενίτσας, κ. Δημάκος Δημήτριος. 

6. Η Περιφερική Σύμβουλος, κα Αγγέλη Παναγιώτα.

7. Ο πρώην Βουλευτής Θεσπρωτίας, κ. Κάτσης Μάριος.

8. Ο Πρόεδρος της Ο.Π.Ο.Τ.Τ.Ε., κ. Κοντός Δημήτριος.

9. Ο Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων με Τρία Παιδιά Ν. Θεσπρωτίας και Γ. Γραμματέας της Ο.Π.Ο.Τ.Τ.Ε., κ. Βαρβέλης Άγγελος.

 

Στο περιθώριο της Ημερίδας πραγματοποιήθηκε συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Ο.Π.Ο.Τ.Τ.Ε. και την Κυριακή 24/05/2026 έγινε επίσκεψη στην Ιερά Μονή Γηρομερίου και στο Λαογραφικό Μουσείο Φοινικίου.

 

Τα μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων με τρία Παιδιά Ν. Θεσπρωτίας θέλουμε να εκφράσουμε δημόσια της ευχαριστίες μας σε όλους όσους βοήθησαν να πραγματοποιηθεί αυτή η εκδήλωση καθώς και οι δράσεις που ακολούθησαν.

 

Ευχαριστούμε τους συνδιοργανωτές μας, την Π. Ε. Θεσπρωτίας, τον Δήμο Ηγουμενίτσας και τον Δήμο Φιλιατών.

 

Τους χορηγούς - υποστηρικτές μας, την Ο.Π.Ο.Τ.Τ.Ε., την Ιερά Μητρόπολη Παραμυθίας, Φιλιατών, Γηρομερίου & Πάργας, το Επιμελητήριο Θεσπρωτίας, τον Σύλλογο Ιχθυοκαλλιεργητών Θεσπρωτίας, την Kerkyra Seaways, την Γεωπονική Θεσπρωτίας, το Υπεραστικό Κ.Τ.Ε.Λ. Θεσπρωτίας και τον Λάππα Φώτιο.

 

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κ. Ρούση Αναστάσιο για τον συντονισμό της εκδήλωσης.

 

Επίσης ευχαριστούμε το Ζαχαροπλαστείο Σουτόπουλος, τον Παναγιώτη Νικολάου για την φωτογραφική κάλυψη της εκδήλωσης, τον Χαλματζή Βαγγέλη για την βιντεοσκόπηση, την ταβέρνα «Το Χωριό» και τον κ. Γερασιμίδη, την Λένα Ισμαηλίδου, τον Βασίλη Ρίζο, την Δέσποινα Κυριακίδη, τον Ηγούμενο Μεθόδιο και τους μοναχούς στην Ιερά Μονή Γηρομερίου για την ξενάγηση και φιλοξενία στην Ιερά Μονή καθώς και την κα Καραμπίνα Δήμητρα για την ξενάγηση στο Λαογραφικό Μουσείο Φοινικίου και φυσικά τους εθελοντές μας – μέλη του Συλλόγου μας καθώς και όλους όσους μας τίμησαν με την παρουσία τους.

 

Συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε

για ένα καλύτερο αύριο για τις οικογένειές μας,

για τα παιδία μας…

 

Τα μέλη του Δ.Σ.

του Συλλόγου Γονέων με

Τρία Παιδιά Νομού Θεσπρωτίας

 




 

Δευτέρα 25 Μαΐου 2026

ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΟΙ ΣΤΑ ΠΟΜΑΚΟΧΩΡΙΑ

  • Δελτίο Δραστηριοτήτων της 24 Μαΐου 2026
    Πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 24 Μαΐου 2026 Θεία Λειτουργία με Αρτοκλασία στον
    Ι.Ν Ιωακείμ & Άννης στις ΘΕΡΜΕΣ (Λουτρά ), σύμφωνα με το Πρόγραμμα
    «Εκκλησιασμοί σε Ιερούς Ναούς στα Πομακοχώρια του Ν. Ξάνθης 2026» από τον
    Ανάδοχο του Ναού, Παράρτημα Ξάνθης της Ενώσεως Αποστράτων Αξιωματικών
    Στρατού (ΕΑΑΣ).
    Την Θεία Λειτουργία τέλεσε ο πατήρ Σταύρος, ενώ στο ψαλτήρι βρισκόταν το μέλος
    του Παραρτήματος Αντισυνταγματάρχης ε.α. Μενέλαος Κυριακού και ο κ. Γιάννης
    Στεφανίδης.
    Τη Λειτουργία παρακολούθησαν πολλά μέλη του Παραρτήματος Ξάνθης της ΕΑΑΣ,
    εκπρόσωποι της Ενώσεως Αποστράτων Αστυνομικών και του Συλλόγου Τριτέκνων
    Ξάνθης καθώς και 50 και πλέον πιστοί, φίλοι του Παραρτήματος που μετακινήθηκαν
    στις Θέρμες δωρεάν με 1 λεωφορείο που εξασφάλισε το Παράρτημα και με δικά τους
    οχήματα.
    Μετά τον εκκλησιασμό, προσφέρθηκαν, από το Παράρτημα ΕΑΑΣ Ξάνθης, σε όλο το
    εκκλησίασμα, καφές και κεράσματα, σε τοπικό κατάστημα του χωριού.
    Ευχαριστούμε τους ιεροψάλτες, που συνετέλεσαν στη Θεία Λειτουργία, τα μέλη του
    Παραρτήματος Σχη ε.α. Θεόδωρο Αμαξόπουλο και τις Ανθλγούς ε.α. Δήμητρα
    Ζουρνατζή και Δήμητρα Τσιβιώτου που βοήθησαν στην παράθεση των εδεσμάτων
    και τους Υπτγο ε.α. Ιορδάνη Χατζηνικολάου, Σχη ε.α Μιχαήλ Παπανικολάου και
    Επχο ε.α. Αναστάσιο Αλέκογλου που βοήθησαν στην προετοιμασία του Ιερού Ναού
    για τη Θεία Λειτουργία.
    Ευχαριστούμε όλες και όλους που συμμετείχαν στον Εκκλησιασμό συμβάλλοντας
    στην απρόσκοπτη συνέχιση του Προγράμματος «Εκκλησιασμοί σε Ι.Ν. στα
    Πομακοχώρια του Ν. Ξάνθης 2026».
    Υποστράτηγος ε.α. Ιωάννης Κουτσαϊμάνης
    Πρόεδρος ΤΣ Παραρτήματος ΕΑΑΣ Ξάνθης
     

     

ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΥΡΜΠΑΝ ΜΠΑΙΡΑΜ

 

Ευχόμαστε ολόψυχα σε όλους τους συμπολίτες μας μουσουλμάνους χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία για το Κουρμπάν Μπαϊράμι.

Τετάρτη 20 Μαΐου 2026

ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΟΙ ΣΕ ΙΕΡΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΣΤΑ ΠΟΜΑΚΟΧΩΡΙΑ ΤΟΥ Ν. ΞΑΝΘΗΣ


 

3η Χορευτική Συνάντηση Παιδικών και Εφηβικών συγκροτημάτων

 

Στα πλαίσια των γιορτών νεολαίας 2026, ο Πολιτιστικός Σύλλογος Θάμυρις Ξάνθης διοργανώνει την 3η Χορευτική Συνάντηση Παιδικών και Εφηβικών συγκροτημάτων με τίτλο:

"Μύρισε η άνοιξη, ήρθε το καλοκαίρι"

Η εκδήλωση θα διεξαχθεί στο Θεατράκι της κ. Πλατείας Ξάνθης το Σάββατο 23 & την Κυριακή 24 Μαΐου 2026.

 

Συμμετέχουν:

1. Πολιτιστικός Λαογραφικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης “Οι Φίλοι της Παράδοσης"

2. Σύλλογος Χορευτών Ποντίων Ξάνθης “Οι Τραντέλλενες”

3. Μικρασιάτικος Σύλλογος Μενεμένης - Αμπελοκήπων “Αγία Παρασκευή" Θεσσαλονίκης

4. Λαογραφικός Πολιτιστικός Σύλλογος Οινόης Ορεστιάδας "Το Κρασοχώρι"

5. Επιμορφωτικός Σύλλογος Ποταμιάς Θάσου “Πολύγνωτος Βαγής”

6. Πολιτιστικός Σύλλογος Αρσακείου Ροδόπης “Το Ευθύμιο"

7. Κρητική Αδελφότητα Ξάνθης

8. Πολιτιστικός Σύλλογος Αβάτου

9. Σύλλογος Ποντίων Ν. Ξάνθης

10. Κέντρο Νεότητας Χαλάστρας Θεσσαλονίκης

11. Σύλλογος Βλάχων Ν.Σερρών “Γεωργάκης Ολύμπιος”

12. Πολιτιστικός Σύλλογος Γέφυρας “Μέτρες- Σωζούπολη” Θεσσαλονίκης

13. Πολιτιστικός Σύλλογος Ελευθερών Καβάλας

14. Μορφωτικός Πολιτιστικός Σύλλογος Αδριανής Δράμας

15. Πολιτιστικός Σύλλογος Νέας Καρυάς Καβάλας

16. Πολιτιστικός Φυσιολατρικός Σύλλογος Τοξοτών

17. Πολιτιστικός Σύλλογος Διομήδειας

18. Πολιτιστικός Σύλλογος Πετροπηγής Καβάλας

19. Πολιτιστικός Σύλλογος “Η Θράκη”

20. Πολιτιστικός Σύλλογος “Θάμυρις”



Ώρα έναρξης Λαογραφικής Παρέλασης: 18:00 και τις δύο μέρες.

Ώρα έναρξης Παρουσίασης Χορευτικών 19:00 και τις δύο μέρες.

 Σε περίπτωση κακοκαιρίας, η Χορευτική συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στο Αμφιθέατρο του Δ. Ξάνθης.


3ο Απόγευμα Τεχνών – “Open Day”: Πάμε «Π»

 

3ο Απόγευμα Τεχνών – “Open Day”: Πάμε «Π»

 

Το Ίδρυμα Θρακικής Τέχνης και Παράδοσης, επ’ ευκαιρίας της λήξης των εργαστηρίων του, προσκαλεί το κοινό της Ξάνθης στο 3ο Απόγευμα Τεχνών: Πάμε «Π», που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 29 Μαΐου 2026, στις 19:00, με σημείο συνάντησης τον αύλειο χώρο της Καπναποθήκης «Π».


Η φετινή διοργάνωση δίνει στις φίλες και στους φίλους του πολιτισμού την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τις δύο διατηρητέες Καπναποθήκες του ΙΘΤΠ και τους χώρους των εργαστηρίων σε έναν “Open Day” τέχνης και δημιουργικότητας. Με τη συνοδεία μελών του Συλλόγου Φίλων ΙΘΤΠ, οι επισκέπτες θα χωριστούν σε ομάδες περιήγησης και θα επισκεφθούν τα θεματικά εργαστήρια όπου οι εκπαιδευτές, σε κάθε στάση, θα παρουσιάσουν τις τεχνικές τους και οι σπουδαστές τις δημιουργίες του φετινού ακαδημαϊκού έτους.

 

Θα παρουσιαστούν δημιουργίες από τα εργαστήρια Δημιουργικής Απασχόλησης, Ζωγραφικής, Κεραμικής, Κοπτικής-Ραπτικής, Ξυλογλυπτικής, Ρομποτικής, Υαλογραφίας και Φωτογραφίας.

 

Μετά την ολοκλήρωση των περιηγήσεων, το κοινό θα συναντηθεί ξανά στον αύλειο χώρο της Καπναποθήκης «Π», όπου θα λειτουργήσει μπουφές, προσφορά του Ιδρύματος. Στον χώρο θα υπάρχει επίσης van bar, από το οποίο οι επισκέπτες θα μπορούν να προμηθευτούν ποτό της επιλογής τους με ιδία χρέωση.

 

Η βραδιά θα ολοκληρωθεί με παράσταση Καραγκιόζη για μικρούς και μεγάλους από τον θίασο σκιών «Τα Παραμύθια του Καραγκιόζη», με καραγκιοζοπαίκτες τον Απόστολο Δομτζίδη και τη Νατάσα Μιχαηλίδου, προσφορά του Ιδρύματος προς το κοινό.

 

Το 3ο Απόγευμα Τεχνών αποτελεί μια ανοιχτή πρόσκληση γνωριμίας με το έργο του ΙΘΤΠ, τους ανθρώπους του και τους χώρους όπου η τέχνη, η εκπαίδευση, η παράδοση και η σύγχρονη δημιουργία συναντιούνται καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς.

 

Την Παρασκευή 29 Μαΐου, πάμε «Π»!

 

Δηλώσεις συμμετοχής: filoi@fthrace.gr / Τηλ. 25410 29282 (Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00-13:00 και 17:00–21:00).

 


 

Κυριακή 17 Μαΐου 2026

ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ 10/5/26

 

Την Κυριακή 10/5 στην αυλή των γραφείων του Συλλόγου Τριτέκνων γιορτάσαμε την ημέρα της μητέρας. Ήταν μια όμορφη εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε με την συνεργασία της Ένωσης Πολυτέκνων Ξάνθης με κέφι, μουσική, διασκεδαστές, face painting, κεράσματα και φυσικά λουλούδια που την χάρηκαν μικροί αλλά και μεγάλοι!
Η εκδήλωση έγινε με την ευγενική χορηγία της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης και την προσωπική στήριξη από την Πρόεδρο της Επιτροπής Ισότητας Φύλων της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (ΠΑΜΘ) και νέα Αντιπεριφερειάρχη Ξάνθης κ. Παυλακάκη Βάσω η οποία και η ίδια είναι τρίτεκνη μητέρα αλλά και ενεργό μέλος του Συλλόγου μας.
Την ευχαριστούμε θερμά για την πολύτιμη στήριξη της στο έργο μας και της ευχόμαστε καλή δύναμη και καλή επιτυχία στο δικό της!
Ακολουθούν μερικές φωτογραφίες από την εκδήλωση.